wtorek, 10 maja 2011

Body shop.

Uważam, że kupowanie w Body shopie jest po prostu przepłacaniem. Fakt kosmetyki pachną PRZEŚLICZNIE! Czasami może, dla samego zapachu warto jest zapłacić, te pieniądze, ale według mnie te kosmetyki w ogóle nie działają. Jedyne co mogę szczerze polecić, to peeling do stóp. Ma piękny, intensywny miętowy zapach :) Stopy są po nim jak nowo narodzone, naprawdę mięciutkie, gładkie i super pachną, aż chce się je cały czas dotykać. Jego cena wynosi ok. 40 zł.Mam zdjęcie tylko samego peelingu, ponieważ w Body shopie była ostatnio promocja, jak się zaniosło puste opakowanie po kosmetyku to się dostanie 20% zniżki, myślałam, że chodzi o kosmetyki tylko z Body shopu, więc 'przelałam' peeling do innego opakowania, a tamte zaniosłam do sklepu, a w sklepie urocza pani powiedziała mi, że promocja jest ważna nawet gdy się przyniesie puste opakowanie po innym kosmetyku. No, ale opakowania się już pozbyłam. Zamieszcze Wam tutaj zdjęcia wszystkich kosmetyków, które posiadam, a w nastepnych notatkach będę dołączać recenzje na ich tamat :)

Do niektórych produktów dołączam również skład, jak widać, nie jest taki organiczny, jaki można się spodziewać po Body shopie, zawiera parabeny i inne szkodliwe substancje.Posiadam dwa masła do ciała, ponieważ trafiłam na promocje w body shopie 2 w cenie 1, więc grzechem było by z tego nie skorzystać :) i takim sposobem jeden kosztował mnie 31zł. Moim zdaniem niezła promocja. O ile o produktach z tej firmy nie mam dobrego zdania to promocje mają naprawdę ciekawe. I nawet ze względu na nie będę tam od czasu do czasu zaglądać :)


xoxo 
lisabeth2310


< Peeling do stóp, cena ok.40 zł








 Masło do ciała, zapach papaja, naprawdę śliczny... ahh bym mogła go wąchać cały czas, ale niestety mojej skóry nie nawilża dobrze ;/
Cena 65zł






 Orzechowe masło do ciała. Jeszcze go nie otwierałam, ponieważ kończę jeszcze te papajowe :) Te masło jest do skóry suchej, więc może będzie bardziej nawilżać moje ciało, zobaczymy.
Cena : 65zł
















Nawilża ciało, świetnie pachnie, ale nie widzę większych efektów niż po innym, wiele tańszym peelingu, który wypróbowałam.
Cena tego, jak na zdjęciu 65zł









 Krem do stóp, ma również miętowy zapach tak jak peeling, ale mniej intensywny. hmm czy nawilża, ja nie zauważyłam żadnych spektakularnych efektów, cena : ok.50zł [tak mi się wydaje]











Na żel skusiłam się ostatnio, ponieważ miałam puste opakowania po kosmetykach, a to był ostatni dzień promocji i takim sposobem, zamiast płacić 49zł za taki żel, zapłaciłam ok.40zł, moim zdaniem świetna okazja, za pól litrową butlę, świetnie pachnącego żelu zapłacić niecałe 40zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz