piątek, 6 maja 2011

graffiti nails ISA DORA czyli tzw. lakiery pękające :)

Jako pierwsza rzecz, którą chcę się z wami podzielić to lakiery z ISA DORA Graffiti Nails. Moja kolekcja nie jest duża:

Lakiery 'graffiti nails' dzilą się na Wonder Nail - czyli baza :
oraz Graffiti Nail Top - czyli ten lakier pękający, to on tworzy nam wzorki na paznokciu.
Po lakiery pobiegłam od razu jak tylko w gazecie (JOY, ale nie jestem pewna ;)) zobaczyłam, że takie istnieją. Na początek kupiłam dwa bazę i pękający. Ja swoje kupiłam w Douglasie, ceny niestety nie pamiętam, w gazecie było 29,90zł i tak samo jest na ich ulotce, być może tyle zapłaciłam, ale ostatnio jak kupowałam pękający w kolorze czarnym to cena wynosiła 34,90zł.



Czy są warte swojej ceny? Hm.. ciężko powiedzieć, bazy mają naprawdę śliczne kolory i wystarczy pomalować paznokcia tylko raz, i co mi się bardzo podoba, mają świetne szerokie pędzelki.


Ale za to lakiery, które tworzą wzorki to moim zdaniem totalna lipa ;/ ten kremowy ma pół roku i nie da się nim pomalować paznokcia, jest tak wyschnięty, że jak się pomaluje, to czasami już nie chce pękać, tylko zostawia smugę. Czarny ma dopiero 2 tygodnie i też nie wygląda najlepiej, ale jestem z niego dużo bardziej zadowolona niż z kremowego, dla lepszego efektu trzeba pomalować paznokieć lakierem bezbarwnym, wtedy naprawdę ślicznie błyszczy. Lakierów pękających można używać na pomalowane paznokcie innym lakierem, nie trzeba koniecznie kupować bazy, żeby wzorek wyszedł i to jest również ich plusem :)










Na zdjęciach może tego nie widać, ale w rzeczywistości naprawdę jest różnica jak się pomaluje lakierem bezbarwnym.












Podsumowując jeżeli komuś nie szkoda pieniędzy na lakier (chodzi mi o ten pękający) za ok.30zł, który może tak naprawdę użyć tylko kilka razy, to polecam, bo efekt czasami jest zaskakujący, ale z drugiej strony moim zdaniem trochę szkoda pieniędzy. Natomiast z tych baz, które posiadam jestem naprawdę bardzo zadowolona, szybko wysychają i mają świetne kolory, i mogę je śmiało polecić każdej kobiecie :)


Widziałam, że China Glaze ma również w swojej kolekcji takie lakiery i na jakieś stronie internetowej widziałam, że kosztują ok. 20 zł, mam zamiar w niedalekiej przyszłości sobie kupić. I O.P.I. również ma w ofercie takie lakiery, ale znalazłam tylko takie kolory, nie wiem czy oferują jakieś inne, wiadomo, że cena lakierów O.P.I. jest już wyższa (cena tych kompletów od 50zł wzwyż)

Ja jako bazę użyłam lakieru z H&M, który był w zestawie z 3 innymi i które mogę śmiało polecić, cena niska, a lakiery świetne, jeden, którego często używałam, szybko zgęstniał, ale za taką cenę (ok.15zł za całe opakowanie = 4 lakiery !!) to nawet nie jest mi aż tak szkoda :)


xoxo
lisabeth2310

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz